هفتمین رویداد داخلی با حضور اعضای خانواده بزرگ گرینوب از جمله معاونتهای مختلف و تمامی برندهای زیرمجموعه مانند اهورا (اولین اپراتور هوش مصنوعی راهبردی ایران) در آمفی تئاتر خیام دانشگاه فردوسی مشهد و مرکز نوآوری گرینوب در دانشکده مهندسی برگزار شد.
پاشنه آشیل برگزاری این رویداد، هوش مصنوعی، دستاوردها و چشماندازها بود. تیمهای مختلف در کنار مدیریت سرزمین نوآوری و برند اهورا، دستاوردهای خود را در زمینه هوش مصنوعی و اتوماسیون در سالی که گذشت، ارائه کردند و همچنین به ترسیم افق پیش رو در سال آتی در مسیر توسعه زیرساختهای هوش مصنوعی پرداختند.
در سالی که گذشت، تیمهای مختلف گرینوب، در زمینههای مختلفی از جمله راهکارهای سازمانی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایرانسرور از هوش مصنوعی استفاده کردند. مدیریت تیکتهای ارسال شده از سمت مشتریان ایرانسرور با استفاده از هوش مصنوعی انجام میشود، در نتیجه سرعت پشتیبانی و ارائه خدمات تا حد بسیار خوبی ارتقا یافته است؛ به طوری که 100 درصد تماسهای مشتریان تحلیل میشوند و تماسهای اضطراری شناسایی و زمان پاسخدهی به آنها بسیار بهینه شدهاند.
ما باور داریم که برای رسیدن به قلههای تکنولوژی در صنایع، ابتدا باید از خودمان و هوشمندسازی و اتوماسیون در سازمان خودمان شروع کنیم تا راه برای رسیدن به لبههای فناوری و الگوبرداری از غولهای تکنولوژی دنیا هموار شود. از این رو، هوش مصنوعی در مسیر گرینوب برای دستیابی به اهداف خود در زمینه توسعه فناوری در کشور عزیزمان ایران، جاریست



